loading...
روستای جلال آباد فراهان
عرفان فراهانی بازدید : 45 چهارشنبه 17 آبان 1391 نظرات (1)

 ♣ سـلام بـه کـلـبـه کـوچـکـم خـوش اومـدیــد ♣

┼ امـیـدوارم اوقـات خـوشـی را در وبـم بـگـذرانـیـد ┼

▒ در ایـن مجـمـوعـه خـاطـرات عـکـس هـا و مـعرفـی هـای کـوتـاهـی ▒

┌ از روستای جلال اباد فراهان منطقه ی فراهان و استان مرکـزی میباشد ┌

▌ نـظـرات شــمـا مـوجـب پــیـشـرفـت وبــلاگــم میــشـود وبـرای بهـبــودی وب▌

 مـــا را از نظرات خود بی نصیب نگذارید

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مهدی جلالی فراهانی از تهران در تاریخ 1391/09/01 و 11:46 دقیقه ارسال شده است

سلام من به واسطه پدر و اجداد پدری خود اهل روستای جلال اباد فراهان هستم لکن متاسفانه به دلیل فوت پدرم در کودکی من فرصت دست نیامده که روستای ابا و اجدادی خود را ببینم لذا درخواست دارم که مقداری اطلاعات عمومی از روستا در وبلاکتان بگذارید تا امثال من بیشتر با ان روستا آشنا شویم متشکرم
پاسخ : مشغله کاریم زیاده ولی به هر حال تلاش میکنم بیشتر مطلب بزارم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
خاطرات و معرفی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتون نسبت به وبلاگم چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 71
  • بازدید کلی : 7,887
  • کدهای اختصاصی

    پیغام ورود و خروج

    وب افتتاح شد

    وب جدید افتاح شد   

    بازدید کنندگان محترم  

     لطفا برای بهتر شدن وب نظر دهید